Ghid pentru cererile clientului KRUK
KARINA, asistentul virtual în plata datoriei, de oriunde, 24/7.
- Formular de contact
- Email la: info@e-kruk.ro
- Scrisoare la: Bd. Independenţei, 2C, Târgovişte, Dâmboviţa
Înainte de a complete formularul aflat în josul paginii asigurați-vă că răspunsul la cererea dumneavoastră nu se regăsește aici.
Cum formulez cererea mea către KRUK?
Pentru a răspunde cererii dumneavoastră sigur și la timp, vă rugăm să ne puneți la dispoziție:
- Datele dumneavoastră de contact: nume complet, data de naștere, adresă de email
- Descrierea detaliată a aspectelor semnalate/cererii dumneavoastră
- Toate documentele aferente datoriei dumneavoastră. (Având în vedere ca documentele transmise nu se returnează, vă rugăm să nu transmiteți variante în original.)
Cererile pot fi înregistrate și de o altă persoană decât titularul datoriei?
Da, cererile către KRUK România pot fi înregistrate de o terță parte, care acţionează în numele titularului datoriei, prin împuternicire (procură sau împuternicire avocațială).
Vor fi înregistrate doar cererile care corespund unei datorii gestionată de KRUK România și dacă acestea respectă normele de adresare politicoasă.
Cine se va ocupa de soluționarea cererii mele către KRUK?
În funcție de specificul cererilor transmise, acestea vor fi preluate de către echipe specializate din cadrul KRUK România, pentru analizare și soluționare cât mai rapidă.
Care este termenul de soluționare a unei cereri către KRUK?
Termenul de soluționare a cererilor către KRUK este de 30 de zile calendaristice de la data înregistrării cererii.