Întrebări frecvente

Pentru a intra în contul tău pe site-ul e-kruk trebuie să ai un cont creat. Pentru a te înregistra, apasă pe ÎNREGISTREAZĂ-TE. Introdu numărul cazului (pe care îl vei găsi în scrisoarea primită de la KRUK România), CNP-ul și adresa ta de e-mail. Adresa de e-mail furnizată va deveni automat userul tău. Setează o parolă cât mai sigură. Bifează căsuța “Nu sunt un robot” pentru a ne arăta că nu ești un robot care vrea să strice site-ul. Familiarizează-te cu Regulamentul și informarea privind Protecția datelor personale. Asigură-te că ai introdus datele corecte și apasă butonul ÎNREGISTREAZĂ-TE. Apoi intră în emailul tău. Odată primit emailul de înregistrare, apăsa pe linkul de activare și contul tău a fost activat. Pentru a intra în platforma e-kruk, introdu pur și simplu adresa de e-mail și parola utilizate în timpul înregistrării. După introducerea datelor, apăsa pe butonul INTRĂ ÎN CONT.

Cesiunea creanțelor reprezintă convenția prin care creditorul cedent (creditorul tău inițial, de exemplu: banca/compania de telefonie/compania de asigurări cu care ai încheiat un contract) transmite cesionarului (creditorul tău actual pentru care KRUK România este mandatar) o creanță/o datorie împotriva unui terț.

Conform contractului semnat inițial de către tine cu creditorul tău inițial (de exemplu: banca/compania de telefonie/compania de asigurări cu care ai încheiat un contract), nu este necesar să îți oferi acordul pentru cesiunea de creanțe. Creditorul tău inițial decide să cesioneze creanța, în special datorită neîndeplinirii contractului stabilit inițial.

În momentul în care creditorul tău inițial (de exemplu: banca/compania de telefonie/compania de asigurări cu care ai încheiat un contract) a scos la vânzare această datorie (împreună cu alte datorii), Kruk România a răspuns pozitiv cererii și cesiunea a avut loc.ia mi-a cumpărat datoria?

În momentul cesiunii acestei datorii, creditorul tău inițial (de exemplu: banca/compania de telefonie/compania de asigurări cu care ai încheiat un contract) ne-a furnizat datele tale de contact. Dacă ulterior ai luat legătura cu un reprezentant KRUK România și ți-ai oferit datele de contact și acordul de procesare al acestora, și acele date au fost salvate pentru a păstra legătura cu tine.

Numai o adeverință de lichidare poate atesta achitarea unei datorii. Dacă ai achitat datoria integral, dar nu ai acest document, poți lua legătura cu creditorul tău inițial (de exemplu: banca/compania de telefonie/compania de asigurări cu care ai încheiat un contract) și poți solicita dovada lichidării. Ulterior ne poți transmite acea dovadă și vom avea grijă să analizăm situația și să procedăm corespunzător.

Chiar dacă nu este menționat în contractul de credit inițial, KRUK România este mandatar al noului tău creditor. Prin contractul de cesiune, noul tău creditor a preluat drepturile și obligațiile creditorului inițial, iar KRUK România este împuternicit să păstreze legătura cu tine în numele noului creditor.

Poți afla mai multe informații privind datoria printr-un click pe numărul de referință aflat în cercurile colorate, cât și accesând Detaliile în secțiunea DATORIILE MELE. Acolo vei regăsi informații privind contractul inițial (numărul contractului/data contracutului/numele creditorului inițial).

Sumele prezentate pentru datoriile tale reprezintă valoarea totală a acestora. Achitând aceste sume te asiguri că nu va mai rămâne o restanță de achitat și vei primi o fișă de lichidare. Excepție fac acele datorii pentru care îți este specificat că există posibilitatea ca suma să nu includă toate costurile/să existe costuri suplimentare.

Grupul KRUK urmează o politică orientată către client precum și toate prevederile legislative aplicabile în momentul actual în România. Astfel, creditorii tăi actuali nu mai actualizează creanța cu penalități de întârziere pentru datoriile tale. Modificarea este valabilă începând cu data de 01.10.2016 pentru contractele cesionate anterior sau începând cu data cesiunii pentru contractele cesionate ulterior acestei date.

Poți încheia un angajament de plată cu KRUK România. Apasă pe butonul “VERIFICĂ MODUL ÎN CARE PUTEM SĂ TE AJUTĂM” existent în cercul albastru. Alege să plătesti datoria în rate, apăsând butonul “SELECTARE” din partea dreaptă a ecranului și urmează pașii. Poți ajusta valoarea ratei lunare mutând cursorul spre dreapta sau spre stânga. Poți de asemenea să alegi modalitatea dorită de primire a contractului (prin poștă, prin email sau printr-un agent de teren). După ce ai trecut prin toți pașii, vei vedea ecranul cu mulțumiri și ultimele instrucțiuni. Mai multe detalii poți afla și urmărind filmul „AFLĂ CUM POȚI ÎNCHEIA UN ANGAJAMENT DE PLATĂ” existent în secțiunea „ASISTENȚĂ”.

Este foarte important ca termenele stabilite să se respecte. Dacă există totuși situații în care nu poți achita rata lunară la data stabilită, intră pe site-ul e-kruk și spune-ne când vei putea plăti rata. Selectează în cercul colorat corespunzător cazului pentru care dorești să faci o amânare de plată data în care vei achita și salvează apăsând butonul VOI PLĂTI RATA ÎN DATA DE.

Poți regăsi numărul de cont corespunzător fiecărei datorii printr-un click pe numărul de referință aflat în cercurile colorate, cât și accesând Detaliile în DATORIILE MELE. În secțiunea DATE DE TRANSFER vei regăsi Numărul contului, Numărul dosarului, dar și numele și adresa beneficiarului: KRUK România – Splaiul Unirii nr. 165, Clădirea TN Offices 2, subsol, parter, etajele 7,8 și 9, Sector 3, 030133, București.

Desigur că poți achita lunar mai mult decât ai stabilit conform angajamentului de plată. Banii achitați în plus se vor aloca ratelor viitoare și în acest fel vei achita mai rapid și vei primi fișa de lichidare.

Este foarte important ca termenele stabilite să se respecte. Dacă totuși întâmpini o greutate și nu poți achita rata lunară la data stabilită, intră pe site-ul e-kruk și spune-ne când vei putea plăti diferența rămasă. Selectează în cercul colorat corespunzător cazului pentru care dorești să faci o amânare de plată data în care vei achita și salvează apăsand butonul VOI PLĂTI RATA ÎN DATA DE.

Poți achita și fără a încheia un nou contract cu actualul tău creditor și sumele achitate vor fi scăzute din totalul datoriei. Cu toate acestea vrem să ai în vedere riscurile la care te expui. Dosarul poate fi oricând înaintat unui executor judecătoresc. Prin încheierea unui angajament de plată vei fi sigur că nu vor exista cheltuieli suplimentare pentru a acoperi costurile procedurilor juridice sau a executării datoriei și vei avea mai mult control asupra datoriei tale, știind data la care vei finaliza de achitat.

În primul rând este important să verifici dacă într-adevăr datoria nu este a ta. Poți face acest lucru printr-un click pe numărul de referință aflat în cercurile colorate, cât și accesând Detaliile în DATORIILE MELE. Acolo vei regăsi informații privind numărul contractului/data contractului/numele creditorului inițial. Dacă totuși nu recunoști detaliile datoriei, trebuie să te îndrepți în cel mai scurt timp către organele abilitate (de exemplu cea mai apropiată secție de poliție) pentru a face o sesizare în acest sens. Există posibilitatea să fie vorba despre o fraudă.

Chiar dacă ai luat creditul pentru o altă persoană, tu ești titularul de contract. Acea persoană nu figurează pe contract și, prin urmare, nu poate fi trasă la răspundere.

Prin începerea executării silite datoria ta este transferată unui executor judecătoresc pentru a fi gestionată. Costurile suplimentare reprezintă costurile executorului.

Conversația se referă la datoria și la situația ta financiară, prin urmare, din motive de protecție a datelor cu caracter personal, aceștia trebuie să se asigure că vorbesc cu persoana în cauză. Înainte de a intra în detalii despre caz, te rugăm să furnizezi data nașterii pentru verificare.

Poți efectua o plată pentru datoria unui membru din familie atâta timp cât acesta îți furnizează toate datele necesare pentru a achita: Numărul contului, Numărul dosarului, dar și numele și adresa beneficiarului.

Pentru a participa în Programul KRUK este necesar să semnezi un angajament de plată cu un agent telefonic și să completezi o Declarație de Participare în cadrul Programului. După semnarea declarației, vei primi numele de utilizator și parola de conectare pe Pagina de Internet a Programului www.dorinteimplinite.ro. Toate informațiile cu privire la normele programului și premiile disponibile sunt disponibile doar pentru participantul activ prin conectare pe Pagina de Internet a Programului www.dorinteimplinite.ro. Mai multe detalii poți primi de la un agent telefonic/agent de teren.

Site-ul folosește cookie-uri. Puteți găsi mai multe informații despre cookie-urile pe care le folosim, utilitatea lor și cum să le modificați și să le acceptați. Tuja