Cum poţi plăti datoria la KRUK România

Îţi punem la dispoziţie mai multe modalităţi de a plăti datoria la KRUK, în funcţie de preferinţele tale: online sau offline. Din dorinţa de a te ajuta să câştigi timp şi să te fereşti de spaţiile aglomerate, am dezvoltat mai multe soluţii de plată online. În continuare îţi prezentăm toate aceste variante.

Plata online a datoriei la KRUK

Poţi plăti online ratele, alegând una dintre următoarele opţiuni:

Plata online cu accesarea contului eKRUK

Mai întâi va trebui să îţi creezi un cont pe site, să îl activezi dând clic pe link-ul primit pe e-mail. Apoi intri în cont şi vei avea acces la toate informaţiile despre datoria ta. Site-ul este uşor de folosit şi intuitiv, iar pentru a plăti datoria vei folosi un card bancar de debit.

Plata online fără a intra în contul eKRUK

În cazul în care te grăbeşti şi nu vrei să îţi creezi un cont eKRUK, poţi plăti online cu cardul introducând rapid CNP-ul tău în calitate de client KRUK, numărul dosarului şi suma pe care vrei să o plăteşti.

Plata online cu ajutor de la echipa KRUK

Plata online folosind un link securizat

Avantajul acestei metode de plată online este că toate câmpurile vor fi precompletate de  colegii noştri. Totuşi, mai întâi va trebui să ne contactezi pentru a personaliza link-ul în baza căruia vei plăti online cu cardul. După discuţia cu un agent KRUK, vei primi link-ul prin SMS sau e-mail, în funcţie de preferinţele tale.

Plata prin telefon

Tot cu ajutorul echipei KRUK se poate realiza plata şi prin telefon, folosind cardul de debit. Ne contactezi, iar colegii noştri, în urma procesului de identificare, te vor ghida pentru a realiza plata.

chat kruk LIVE-CHAT (de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:00);
reapelare gratuita kruk Serviciul de reapelare disponibil gratuit (te contactăm telefonic în doar câteva minute, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 19:00 şi sâmbăta, în intervalul orar 9:00 – 14:00);
Apelare – formând *KRUK (*5785) sau 0374 394 444, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 19:00 şi sâmbăta, în intervalul orar 9:00 – 14:00. *Te informăm că numerele de telefon menţionate anterior sunt înrolate în reţeaua Orange, iar apelul este taxat cu tarif normal în funcţie de furnizorul tău de servicii de telefonie şi de tipul de abonament ales.
email kruk E-mail la adresa info@e-kruk.ro sau client@kruk.com.ro.

Plata online prin virament bancar

Pentru plata prin virament bancar ai nevoie de mobile banking sau internet banking. Opţiunea este disponibilă pentru tine dacă ai un cont bancar deschis la CEC Bank, Banca Transilvania sau BCR. Accesezi contul online creat la banca respectivă, intri în secţiunea dedicată achitării obligaţiilor de plată către furnizori şi selectezi KRUK România. Apoi completezi câmpurile goale din formular şi finalizezi plata.

Plata datoriei la KRUK cu cardul la echipamentele partenerilor noştri

Ţi se pare o provocare plata în numerar? Atunci poţi achita rata la KRUK folosind cardul la echipamentele băncilor partenere:

Plata cu cardul folosind codul de bare unic, dedicat ţie

  • Foloseşti orice tip de card la bancomatele Garanti Bank;
  • Plăteşti la echipamentele BRD sau BCR, dar foloseşti doar cardul emis de banca la care efectuezi tranzacţia.

Plata cu cardul fără cod de bare

La echipamentele BCR poţi plăti cu cardul fără codul de bare. În acest caz, în loc să scanezi codul de bare, vei completa manual CNP-ul tău în calitate de client KRUK, numărul dosarului şi numele tău.

Plata datoriei la KRUK folosind numerar

Preferi să faci plăţi cu numerar? Achitarea ratelor la KRUK este la fel de simplă! Ai la dispoziţie variantele de mai jos:

Plata cu numerar folosind codul de bare

Tot ce trebuie să faci este să mergi la unul dintre partenerii noştri, să scanezi codul de bare şi să plăteşti printr-una dintre modalităţile acestea:

  • la bancomatele Garanti Bank;
  • la ghişeele Garanti Bank sau CEC Bank;
  • la automatele CEC Bank, BCR, BRD, SelfPay şi Qiwi;
  • la punctele de încasare un-doi Centru de plăţi şi Paypoint.

Plata cu numerar fără codul de bare

Poţi achita fără a scana codul tău unic de bare după cum urmează:

  • la echipamentele de plată Qiwi şi Selfpay introducând datele tale de client: CNP, număr caz şi număr de telefon;
  • la automatele din agenţiile BCR, menţionând datele tale de client: CNP, număr caz şi nume;
  • la ghişeele CEC.

Indiferent de modalitatea de plată pe care o alegi, nu vei plăti comision pentru achitarea datoriei