Semnarea online a angajamentului de plată în procesul de colectare debite

În calitate de client KRUK, ai acces oricând la informaţii despre datoria ta odată ce ţi-ai creat cont pe platforma noastră şi poţi semna online un angajament de plată cu ratele dorite de tine. Procesul de colectare debite este acum mult mai facil. În continuare îţi prezentăm paşii pentru semnarea online a angajamentului de plată, după ce l-ai generat şi completat din contul tău e-KRUK sau împreună cu un operator KRUK.

Pasul 1: Apasă pe link-ul primit pe e-mail de la KRUK

Link-ul pentru semnarea angajamentului de plată cu ratele dorite de tine este în corpul e-mail-ului primit, după modelul de mai jos:

angajament de plata online KRUK

Pasul 2: Verifică documentul de la KRUK şi exprimă-ţi opţiunea pentru procesarea datelor

După ce ai apăsat pe butonul „DESCHIDE DOCUMENT”, se va deschide o fereastră cu angajamentul de plată online. Verifică dacă datele sunt corecte (datele tale, valoarea ratelor, etc) şi nu sări peste penultima pagină a documentului KRUK: acolo se află câmpul unde semnezi angajamentul. Este obligatoriu să alegi preferinţele tale pentru procesarea datelor personale, după modelul de mai jos:

KRUK Romania date personale

Pasul 3: Alege numărul de telefon pentru primirea codului unic

La final, pentru a semna angajamentul de plată, apasă pe „Camp Semnatura” şi introdu numărul de telefon pe care vei primi un cod unic. Cu acest cod unic vei semna documentul KRUK:

plata eKRUK online

Pasul 4: Foloseşte codul unic din SMS

Vei introduce codul unic primit prin SMS de la KRUK într-o fereastră după următorul model:

semnatura online eKRUK

Pentru a definitiva semnarea angajamentului de plată KRUK, apasă pe butonul „SEMNEAZĂ”. Apoi dă click pe butonul „FINALIZEAZĂ” aflat în partea din dreapta – sus a ecranului. Odată finalizat acest pas, se va deschide o nouă fereastră de unde vei putea descărca documentul semnat.

plata datorie KRUK

contract KRUK

Pentru orice informaţii suplimentare ne poţi suna la numărul de telefon 0374.394.444, de luni până vineri, între orele 9:00 – 19:00. Acest număr de telefon este înrolat în rețeaua Orange, iar apelul este taxat cu tarif normal în funcție de furnizorul tău de servicii de telefonie și de tipul de abonament pe care îl ai.