Contul tău eKRUK îţi oferă multe informaţii utile despre dosarul tău la KRUK, de exemplu despre stadiul datoriei, de ce ne ocupăm noi de procesul de colectare creanţe, cine ne-a încredinţat datoria ta, etc. În articolul de aici am prezentat informaţiile despre avantajele oferite după ce intri în contul tău eKRUK. Totuşi, pentru a accesa contul tău eKRUK este necesar să setezi parola.
Accesează link-ul primit pe e-mail de la KRUK, setează parola pentru login
Primul pas este să intri pe pagina de creare cont pe eKRUK şi să completezi câmpurile din formularul de înregistrare. Al doilea pas este să accesezi e-mailul pe care l-ai completat în formularul de înregistrare, să dai click pe link-ul de activare a contului şi să setezi parola. Acel link de activare este valabil 72h. Dacă intervine ceva şi vrei să îţi activezi contul mai târziu de aceste 72 de ore, trebuie să ne contactezi folosind una dintre metodele de mai jos:
LIVE-CHAT (de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:00); | |||
Serviciul de reapelare disponibil gratuit (te contactăm telefonic în doar câteva minute, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 19:00 şi sâmbăta, în intervalul orar 9:00 – 14:00); | |||
Apelare – formând *KRUK (*5785) sau 0374 394 444, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 19:00 şi sâmbăta, în intervalul orar 9:00 – 14:00. *Te informăm că numerele de telefon menţionate anterior sunt înrolate în reţeaua Orange, iar apelul este taxat cu tarif normal în funcţie de furnizorul tău de servicii de telefonie şi de tipul de abonament ales. | |||
E-mail la adresa info@e-kruk.ro |
Pentru siguranţa datelor tale, este important să setezi o parolă puternică, din cel puţin 10 caractere printre care o literă mică, o literă mare şi o cifră.
Ajutor pentru resetarea parolei şi plata datoriilor
Este în regulă dacă ţi-ai uitat parola stabilită prima dată, când ţi-ai creat contul. Tot ce trebuie să faci este să accesezi din nou pagina de login eKRUK şi să dai click pe link-ul „Am uitat parola”:
Apoi, în noul formular apărut, completezi adresa de e-mail cu care ţi-ai creat contul, dai click pe butonul „Trimite o noua parolă” şi vei primi pe e-mail un mesaj cu link-ul de resetare a parolei. Caută butonul “SETEAZA O PAROLA NOUA”. Dai click pe “SETEAZA O PAROLA NOUA” şi schimbi parola. Dacă întâmpini dificultăţi, contactezi agenţii KRUK folosind datele de mai sus şi te ajutăm să îţi stabileşti o nouă parolă.
Online este mai rapid, suntem aici ca să te ajutăm să te familiarizezi cu platforma eKRUK pentru a avea acces la orice oră, din orice locaţie, la informaţii despre datoria ta la KRUK. Contactează-ne şi îţi vom răspunde la orice întrebări despre dosarul la KRUK.