Poţi verifica situaţia dosarului KRUK în contul tău din această platformă. Contul tău eKRUK nu este creat în avans. Este alegerea ta dacă vrei să ai acces la informaţiile din dosarul KRUK online. Înregistrându-te în platforma eKRUK folosind adresa ta de e-mail, vei vedea situaţia dosarului tău cu cele mai recente actualizări, vei putea efectua plăţi online rapid şi sigur sau poţi chiar stabili ce rate lunare vrei semnând un angajament de plată.
Dosarul la KRUK conţine informaţii utile, cum ar fi la cine ai avut iniţial datoria înainte de a se realiza cesiunea către KRUK România, care este suma totală de plată şi în ce stadiu este datoria: încă poţi plăti amiabil sau a început procedura de executare silită? În acest ultim caz este mai greu să poţi negocia cu executorul judecătoresc, de aceea ar fi util să plăteşti datoria amiabil, în rate stabilite de tine în contul eKRUK. Citeşte aici care sunt cele 5 informaţii utile despre dosarul tău la KRUK pe care le găseşti după ce accesezi contul în platformă.
Ai la îndemână 2 modalităţi de a crea contul eKRUK pentru a verifica dosarul tău
Crearea contului eKRUK la orice oră, de oriunde ai fi
Tot ce trebuie să faci pentru a-ţi crea un cont pe eKRUK este să intri în secţiunea de înregistrare disponibilă aici. Pentru informaţii ajutătoare, despre ce date se completează în fiecare căsuţă, trebuie să dai click pe bulinele albastre:
Din motive de securitate, pentru a ne asigura că tu creezi contul, în calitate de client cu dosar la KRUK, îţi trimitem un link de activare pe adresa de e-mail completată în formularul de înregistrare. Trebuie să dai click pe acel link pentru a-ţi activa contul şi a avea acces la toate informaţiile despre datoria ta.
Crearea contului eKRUK cu ajutorul agenţilor din call-center
Avantajul acestei metode de a-ţi crea un cont pe platformă este că agenţii KRUK completează datele tale şi tu mai trebuie doar să îti setezi parola de intrare în cont folosind link-ul pe care îl vei primi pe e-mail. Dezavantajul este că depinzi de programul de lucru al agenţilor care gestionează dosarele KRUK. Datele de contact sunt următoarele:
LIVE-CHAT (de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:00); | |||
Serviciul de reapelare disponibil gratuit (te contactăm telefonic în doar câteva minute, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 19:00 şi sâmbăta, în intervalul orar 9:00 – 14:00); | |||
Apelare – formând *KRUK (*5785) sau 0374 394 444, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 19:00 şi sâmbăta, în intervalul orar 9:00 – 14:00. *Te informăm că numerele de telefon menţionate anterior sunt înrolate în reţeaua Orange, iar apelul este taxat cu tarif normal în funcţie de furnizorul tău de servicii de telefonie şi de tipul de abonament ales. | |||
E-mail la adresa info@e-kruk.ro sau client@kruk.com.ro. |
Avantajele pe care ţi le aduce contul eKRUK pentru dosarul tău cesionat către KRUK România
Facem un scurt sumar cu avantajele pe care ţi le oferă un cont eKRUK în gestionarea dosarului aferent datoriei tale:
- ai acces la datele datoriei tale 24h/7, de pe orice dispozitiv;
- afli rapid informaţii actualizate despre dosarul tău la KRUK;
- poţi încheia un angajament cu ratele alese de tine;
- efectuezi uşor şi sigur plăţi online;
- poţi solicita să te contacteze un agent KRUK.
Testează şi tu avantajele pe care ţi le oferim pe eKRUK. Găseşti aici părerile clienţilor despre eKRUK.