KRUK România: 15 ani de soluţii şi inovaţii pentru plata datoriilor

KRUK România contribuie de 15 ani la bunăstarea românilor şi a economiei naţionale. Am lansat eKRUK în noiembrie 2018 şi de atunci continuăm să îi îmbunătăţim funcţionalităţile astfel încât datoriile să poată fi gestionate cât mai uşor. Îţi prezentăm aici în detaliu avantajele pe care ţi le aduce un cont eKRUK. În 15 ani am ajutat peste 500.000 de români să îşi plătească datoriile, iar eKRUK are acum peste 30.000 de utilizatori care se folosesc de avantajele oferite de această platformă. Pe scurt, aceasta este evoluţia eKRUK:

investcapital ltd romania contact

Evoluţia platformei eKRUK şi beneficiile pe care ţi le oferim

Noiembrie 2018: am lansat eKRUK, platforma online prin care clienţii KRUK România îşi pot gestiona singuri datoria.

Decembrie 2019: Clienţii pot plăti online datoria din contul lor eKRUK, folosind un card de debit.

Aprilie 2020: Am lansat alte două modalităţi de plată online a datoriei: plata prin link şi plata folosind formularul de aici. Toate modalităţile de plată online sunt prezentate în acest articol: Modalităţile de plată online a datoriei la KRUK România.

Iunie 2020: Clienţii pot semna online din contul lor eKRUK un angajament de plată cu ratele convenabile stabilite de ei, în funcţie de situaţia lor financiară.

Am ţinut cont de experienţele celor aproape 30.000 de utilizatori eKRUK şi în primul an de pandemie COVID-19 am oferit noi avantaje pentru clienţii cu datorii: posibilitatea de a plăti ratele lunare cu punctele din programul „Dorinţe împlinite”, odată ce s-au înscris în acest program de loializare şi au semnat acordul de participare.

2021: Aveam peste 5.000 de rate plătite folosind punctele acumulate în Dorinţe împlinite. Din cei peste 30.000 de utilizatori ai platformei eKRUK, aproximativ 6.000 au semnat online angajamente de plată cu ratele dorite de ei şi peste 8.000 de clienţi au ales să achite online datoria. Am prezentat aici cum are loc semnarea online a angajamentului de plată în procesul de colectare debite.

Păreri despre serviciile KRUK România

93% dintre clienţi sunt mulțumiți de platforma eKRUK și 96% consideră că este ușor de folosit, conform unui studiu realizat în 2021 pe un eşantion de 12.000 clienți KRUK România. De fapt aceştia au evaluat toată interacţiunea cu KRUK, nu doar platforma online: 93% dintre clienți sunt mulțumiți de conversațiile purtate cu reprezentanții noștri. 90% dintre aceştia sunt mulțumiți de modul în care KRUK România le administrează datoria. Părerile lor despre KRUK au fost următoarele:

Sunteți oameni deosebiți şi înțelegeți greutățile clienților. Vă mulțumesc!”

Vă mulțumesc din suflet, datorită platformei eKRUK și a tot ceea ce înseamnă KRUK, am reușit să scap de o parte din datoriile care îmi necăjesc viața. Vă mulțumesc și multă sănătate.”

Platforma eKRUK este foarte vastă și oferă o mulțime de informații necesare clienților. Foarte ușor de accesat. ”

Platforma KRUK a crescut foarte mult în ultimii aproximativ doi ani. Felicitări! Eu una sunt bucuroasă că v-am ales.”

Aveți în spate o echipă excepțională care își face treaba, dar mai ales, care nu uită să fie oameni și să vină în ajutorul clienților cu datorii neplătite, iar pentru asta vă mulțumesc!”

Totul este foarte simplu și la îndemâna clientului.”

Continuăm să inovăm activitatea online la KRUK. Descoperă soluțiile KRUK prin care poți să-ți asiguri independența financiară, intră în contul tău eKRUK.


Articole similare